The Stinger Report #1253 - Entertainment Gathering Strong Showing!
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Leading investors should note the growing integration of entertainment within retail real estate, exemplified by MAPIC 2025’s emphasis on “retailtainment” and social gaming as key mall anchors. Meanwhile, Japan’s amusement sector is evolving with increased Chinese imports, innovative attractions like immersive enclosures, and a focus on claw machines, reflecting shifting consumer tastes and international influences. Both markets highlight a strategic pivot toward experiential offerings—whether through social entertainment in malls or immersive amusements—indicating a significant trend toward combining leisure with retail, driven by changing audience engagement and international collaborations.
Subscribe and visit LBX Collective for more!
まだレビューはありません