The Real Reason You Can't Get It All Done (and It's Not Time Management)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
You're not bad at time management — you're just out of space.
In this episode, Lauren unpacks what's really going on when your days are full but your priorities still feel out of reach. You'll learn why "I just need more time" misses the mark and how to start noticing what's truly getting in your way: capacity, clarity, conditions, or support.
Episode Highlights:
- Why feeling "too busy" isn't actually about your calendar
- The difference between time and space (and why it matters)
- Four root causes that make even small tasks feel impossible
- The cues that tell you it's not a time problem
- How to start breaking the "everything feels urgent" loop
Connect with Lauren:
Subscribe to my newsletter
Instagram: @itslaurenmora
Website itslaurenmora.com
まだレビューはありません