The Chief Pop Man: How Vimto Became a Global Favourite
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
From a secret herbal tonic mixed in Manchester in 1908 to a drink enjoyed in more than 60 countries, Vimto’s story is one of flavour, nostalgia, and innovation. In this episode of All Points West, Karl speaks with Andrew Milne, CEO of Nichols plc, about steering the iconic brand into new markets, from West Africa to Malaysia, and how Vimto became the soft drink of Ramadan. A conversation on legacy, leadership, and the enduring power of a great taste.
まだレビューはありません