Targeting Self-Described Knowledge Gaps to Improve FND Education among Clinicians - Part 1
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In part one of this series, Dr. Jeff Ratliff and Dr. Dara Albert discuss the themes or buckets that self-identified FND knowledge gaps fall into.
Show citation:
Miller R, Lidstone S, Perez DL, Albert DVF. Education Research: Targeting Self-Described Knowledge Gaps to Improve Functional Neurologic Disorder Education Among Clinicians. Neurol Educ. 2025;4(3):e200239. Published 2025 Sep 5. doi:10.1212/NE9.0000000000200239
まだレビューはありません