Supporting neurodivergent young people access to education ft Elisha Caulfield
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Send us a text
In this episode, Banu and Elisha explore neurodiversity, the challenges within traditional education, and why systemic reform is essential for both students and teachers. They discuss how purpose and genuine interest — the “why” — are powerful motivators for learning, especially for neurodivergent minds, and how behaviors often seen as “problems” are really responses to unmet needs. Alicia also shares a compassionate low-demand, connection-first approach for supporting kids experiencing “school-can’t,” emphasizing safety, trust, and emotional well-being over attendance and performance.
まだレビューはありません