Semester Review: The Classroom as a Mirror (What Worked vs. What Broke)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
The university classroom is a microcosm of society. If you want to know where the culture is going, look at the students.
Another semester is in the books. I survived. But did the students?
In this honest retrospective, Professor Funk breaks down the real highs and lows of teaching Gen Z in 2025. We move past the usual "AI is bad" complaints to look at what actually connected. We discuss the "Soft Quitting" phenomenon through the lens of Byung-Chul Han, why group projects are still the ultimate social experiment, and the surprising moments where critical thinking actually clicked.
A look back at the wins, the losses, and the lessons. The syllabus is closed.
まだレビューはありません