Schools, datafication and the rise of EdTech ‘intermediaries’
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Schools are increasingly reliant on data infrastructures and platforms – leading to the growing significance of various ‘intermediary actors’ now playing key roles in the governance of digital education. Sigrid Hartong (Helmut-Schmidt-University Hamburg) joins us to talk about this fast changing aspect of ed-tech.
Accompanying reference >>> Hartong, S., Geiss, M. & Röhl, T. (2024). Intermediaries and the digital transformation of schooling: an introduction. Research in Education 120(1):3-13
まだレビューはありません