SLP 324: Understanding Interoception: Why Neurodiverse Children Need a Different Approach
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Join Sue for an upcoming Live Virtual Workshop where you will learn from Sue practical tips & strategies to make a difference.
In this episode, we will discuss:
✅ Toilet Timing: Use set routines, not signals from child.
✅ Interoception Issues: Neurodiverse kids don't feel bladder signals until late.
✅ Remove Nappies: No nappies during day; establishes new routine.
✅ Reward System: Use motivators but gradually fade them over time.
✅ Sensory Awareness: Address bathroom fears like flushing sounds and smells.
✅ Consistent Routines: Set specific times especially morning and bedtime.
✅ Parent Stress: Children mirror parent emotions and stress levels.
suelarkey.com.au/toilet-timing-neurodiverse-children
Join the Facebook group specifically for this podcastwww.facebook.com/groups/suelarkeypodcastcommunity/
Join my Neurodiversity Networksuelarkey.com.au/neurodiversity-network/
Follow my Instagram account for regular tipswww.instagram.com/sue.larkey/
To learn more about teaching or understanding ASD, please visit my website below.elearning.suelarkey.com.au