Retail Media: Beyond the Buy Button, vol. 3 (nl)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Nadat we in de eerdere delen definieerden waar retail media voor staan en bepaalde assets als brand safety en consumer experience analyseerden, buigen we ons in deze derde aflevering van Beyond the Buy Button, de podcastreeks die MMD maakte met MM, hebben we het deze keer over het belang van data en de groeiende interesse voor retail media bij andere dan FMCG-merken.
Te gast in de studio deze keer Tom Van Hoof, chief growth officer bij IPG Mediabrands en Anja Desmedt, development & operations manager bij MMD.
Hosted by Ausha. See ausha.co/privacy-policy for more information.
まだレビューはありません