My Favourite CX: Episode 28 - Nimi Singh
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
How do we bring genuine human connection back into an increasingly digital-first world? This week on My Favourite Customer Experience, I’m joined by Nimi Singh, founder of The Table App, to explore how intentional dining, curated environments and non-transactional conversation can transform how we meet new people, before Nimi shares a favourite customer experience that has shaped how she builds for emotional impact.
To connect with Nimi, head to LinkedIn - https://www.linkedin.com/in/nimi-singh/ . To find out more about The Table App visit https://www.thetableapp.co/
For more information about Holt CX Consultancy & the services offered, please head to https://www.holtcx.co.uk or follow Chris on LinkedIn at https://www.linkedin.com/in/chrisholt82/