
Metrics & E-commerce: Σε ποια νούμερα πρέπει να δίνουμε βάση για καλύτερο αποτέλεσμα;
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
LTV, CAC, ROAS, POAS και άλλες περίεργες συντομογραφίες που μας βοηθούν να έχουμε καλύτερη εικόνα για την επιχείρηση και της καμπάνιες μας.
Η ψύχωση των clicks και του χαμηλού CPC των περασμένων ετών.
Πόση αξία έχουν οι νέοι πελάτες και πώς την υπολογίζουμε.
Είναι τα ακριβά clicks περισσότερο valuable σε σχέση με τα φθηνά;