LinkedIn UX Failures: How Bad Design Drives Users Away From Professional Networking
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
LinkedIn's UX drives away the professionals it's supposed to serve. We investigate why the feed is full of spam, how the interface prioritizes engagement over utility, and why Microsoft's design decisions make networking harder, not easier. Discussed in this episode: - How LinkedIn's feed algorithm promotes engagement bait over professional content - Why the messaging interface fails basic usability standards - Microsoft's acquisition and subsequent UX degradation - What LinkedIn optimizes for (ads) vs. what users need (networking) - Design patterns that prioritize growth metrics over user value
UX MURDER MYSTERY HOSTED BY Brian J. Crowley Eve Eden EDITED BY Kelsey Smith INTRO ANIMATION & LOGO DESIGN Brian J. Crowley MUSIC BY Nicolas Lee A JOINT PRODUCTION OF EVE | User Experience Design Agency and CrowleyUX | Where Systems Meet Stories ©2025 Brian J. Crowley and Eve Eden Email us at: questions@UXmurdermystery .com Thank you for watching and or listening!
まだレビューはありません