Jon-Paul Gabriele: Crisis Truths, Brand Survival, and PR That Protects People
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of UnEDited, Ed sits down with crisis communications expert Jon-Paul Gabriele from Immersive to explore what really happens when brands are blindsided by disaster. From sudden social media firestorms to full-scale reputational meltdowns, Jon-Paul shares raw insights and real-world stories from the front lines, including why social media has become the first responder in any crisis, how KFC turned a national embarrassment into a PR masterclass, and why the best crisis plans don’t just save brands but protect people. If you’ve ever thought, “That would never happen to us,” this episode is a must-listen.
まだレビューはありません