
Interview with Phillip Carter
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Episode 58 is out. A long journey, and today with us, we have Phillip Carter. Phillip brings a heuristic from his repository: “Focusing on developer experience can make your products more powerful and your teams more empowered”. We deep dive into what is developer experience and how some companies don’t get it right. For example, developer experience is different from the software development lifecycle. He also gives excellent advice on how to start developer experience initiatives within the company and leverage the economics of scale.
Phillip recommends:
- The case for developer experience by Jean Yang ( https://future.a16z.com/the-case-for-developer-experience/)
- Building for 99% developers by Jean Yang (https://future.a16z.com/software-development-building-for-99-developers/ )
- Gitpod (https://www.gitpod.io/)
- GitHub Codespaces (https://github.com/features/codespaces)
- Sourcegraph (https://about.sourcegraph.com/)
Phillip Carter (@_cartermp) is a Product Manager at Honeycomb, focusing on Developer Experience.