How To Make Marketing Memorable & TikTok's New Creator Stats
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
"Bahh da bah bah bah"
"Very demure, very mindful"
"Puppy monkey baby."
...Now if these words evoked a memory of a brand or piece of content, you're not alone. What makes marketing truly memorable? Let's discuss the principles of memorable content.
Also in today's episode:
- Venmo X Taco Bell (QSR Mag)
- TikTok's New Creator Content Report
- Gremlins 3 & Jack In The Box x Gremlins Ad
- Facebook's Holiday ad (Fast Company)
- TikTok's emotional ads (example)
- Ad Recall Should Be a Thing of the Past (Advertising Week)
- "Made To Stick" by Dan and Chip Heath - Read A Kidney Heist HERE
💌 Love this episode? Leave a review, share with a work BFF, and follow @workinggirltalk on Instagram for inspo at the intersection of marketing and pop culture.
まだレビューはありません