How Landmark Reimagined Loyalty: The Shukran Program Story (#726)
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This episode is available in audio format on our Let's Talk Loyalty podcast and in video format on www.Loyalty.TV.
In this episode of Let's Talk Loyalty and Loyalty TV, we sit down with Aoun Raza and Emily Ong from Landmark Group’s Shukran program, one of the GCC’s most successful loyalty programs with over 14 million active members.
They also discuss Shukran’s program revamp, its impact on engagement, and strategies for building lasting loyalty.
Hosted by Lisa Brightwell.
Show Notes:
1) Aoun Raza
2) Emily Ong
3) Landmark Group
4) How to Lead in Product Management by Roman Pickler - Book recommendation
5) Never Lose A Customer Again by Joey Coleman - Book recommendation
まだレビューはありません