How AI is reshaping what kids need to learn | Episode 995 of The Education Gadfly Show
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This week, Mike Petrilli returns for a solo episode to dig into artificial intelligence—not classroom tools or teaching tips, but the big-picture implications of AI for what students need to learn as work, citizenship, and even human flourishing rapidly evolve.
Then, on the Research Minute, David Griffith highlights a study linking the recent rise in child labor violations to declining school attendance—especially among Black youth and students living on farms.
Recommended content:
- A “Zero-Based Budgeting” Approach for High School Course Requirements in the Age of AI — Michael J. Petrilli for The Center on Reinventing Public Education
- The illusion of learning: The danger of artificial intelligence for education — Robert Pondiscio, Thomas B. Fordham Institute
- AI Will Transform The Workplace. Will Education Keep Up? — Matt Gandal, Forbes
- Contemporary Child Labor and Declining School Attendance in the U.S —Lucy C. Sorensen, Melissa Arnold Lyon, Ji Hyun Byeon, and Stephen B. Holt, EdWorkingPapers (2025)
--
Feedback Welcome: Have ideas for improving our show? Send them to thegadfly@fordhaminstitute.org
まだレビューはありません