Hendrickson's 'Beyond Suspensions' strategy
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Hendrickson is a manufacturer and supplier of medium- and heavy-duty suspensions, axle and brake systems, tire pressure control systems, and other products to the global commercial transportation industry.
In this episode of the Fleet Lead Hendrickson’s VP of marketing, Jeff Sass, talks about the company’s ‘Beyond Suspensions’ strategy, American manufacturing, an aftermarket myth, and beyond.
Timestamps:
- 01:06 - American manufacturing is critical
- 03:02 - Investing for the rebound
- 05:09 - What would Magnus think, 100 years on?
- 06:08 - A trailer is more than a box on wheels
- 08:09 - Tariffs: Who pays?
- 12:29 - Down markets are opportunities
- 13:58 - Myth: Aftermarket grows when new CV sales are down
- 15:07- Crystal ball: The growing importance of CV equipment
まだレビューはありません