
From aisle to app: Meeting pickup expectations
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Geolocation solutions can bridge online and in-store experiences and meet rising consumer demands for efficiency and personalization.This three-part podcast series highlights the steps retailers must make to connect customers’ physical and digital journeys. In Episode 2, Navigating the New Customer Journey with Geolocation Technology, we talk with industry experts who will dig into the logistics, tech and customer psychology behind pickup.You’ll learn:
- Why “buy online, pick up in store” often feels broken—and how to fix it
- How geolocation creates real-time readiness and reduces wait times
- What retailers (big and small) must do to stay competitive