
From a Sphere to Unreal | Pixel Peeps Lucrezia Romeo
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Lucrezia's artwork - https://www.artstation.com/artwork/EzgdyK
►My Game Character Class - http://www.characterclass.com
Join the Character Art Team: https://www.youtube.com/c/artofjhill/join
The Discord - https://discord.gg/NqdhCBJ
My Skin Brushes - https://www.artstation.com/a/1551330
My Work - https://www.artofjhill.com
CONNECT:
◆ Website: https://www.jhill.com
◆ Instagram: https://instagram.com/artofjhill
◆ Setup: https://kit.co/artofjhill/my-setup
Chapters
00:00 Project Decision
03:22 Started From Sphere
06:32 Main Tools/Software
09:53 Behind the Scenes
12:49 Adding Clothing
15:58 Simulating Shoes
18:59 Lighting Scenario
22:16 Max Choice Reason
25:30 UV Unwrapping
28:27 Texturing Effects
31:43 Lines & Scars
35:28 Evolution of Renders
38:39 Color Noise
42:45 Wiggle Plugin 🪡
45:56 Lighting Setup
49:51 HDR & Key Lights
53:35 Putting her in Unreal
57:28 Keep Improving