From Zero to $10M: How a Cybersecurity Founder Closed Billion-Dollar Clients with No Marketing Background w/ Drew Danner
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Many B2B founders think you need a marketing degree or a sales background to grow a company. Today’s guest proves that is not the case.
Drew Danner started a cybersecurity and compliance firm, BD Emerson, from scratch, scaled it to $10 million in revenue in less than six years, and he did it all without a marketing degree, without a sales playbook, and in one of the most competitive industries out there.
He’s closed nine- and even ten-figure clients using digital channels like SEO, smart partnerships, and building authority online.
In today’s episode of B2B Marketing Flywheel, we’re going to unpack exactly how he did it.
まだレビューはありません