
Episode 7 - Bots Behaving Badly
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Welcome to the Episode 7 of "The CX Engine Show" where Kenneth "Shark" Kinney and Brook Sellas discuss some of the hottest topics and trends in Customer Experience (CX).
On this episode, Shark and Brooke chat about:
- Elon Musk and Others Call for Pause on A.I. research citing 'Profound Risks to Society'
- AI generated photos, blogs, and content
- Facebook’s ‘Kustomer Experience’
- Chatbots and applying technologies to converse with customers
- Brooke’s presentation at Social Media Marketing World
- Our Champion of the Episode
- Our “Karen” of the Episode
- and much more!
Find out more about strategist and keynote speaker Kenneth "Shark" Kinney HERE.
Find out more about Brooke Sellas and B Squared Media HERE.