
Episode #35 - Four "Do's and Don'ts" to Prevent Miscommunication
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
How many times have you had a miscommunication at work?
...sometimes it's no big deal, sometimes it can be costly.
In this episode of Business Smart Radio, Tom Borg and Dr. David A. Miles give some great tips on ways to prevent it.
They break down the 4 primary communication styles and give you 3 "Do's" and 3 "Don'ts" for each of the styles.
This is a beefy one so bring your pencil and paper to take notes! Share this episode with your team and compare notes.
Let us know what you think in the comments!