Episode 20: Why do we fail to communicate at work?
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Minsan ang hindi magets ng mga tao na wala namang ADHD is, mahirap para sa atin na hindi masyado magsalita. Yung feeling na parang sasabog na tayo kase we cannot keep our thoughts to ourselves. I think this is also a part of being impulsive - we don’t think about what we say. We are not present at the moment. Kaya words fly by from our mouths then eventually we will regret it.
HERE ARE THE REASONS WHY WE FAIL TO COMMUNICATE BETTER AT WORK:
- We talk too much
- Poor sense of boundaries
- We cannot organize our thoughts
- Oversharing - we say too much about ourselves
- ADHD minds always wander
- We are too straightforward
Subscribe to my TikTok channel: https://www.tiktok.com/@mayadhdkabapodcast
Join our community by clicking this link: https://www.facebook.com/groups/209215586878844 or find Adulting with ADHD • PH on Facebook!
#adhd #motivation #ADHDPhilippines
まだレビューはありません