Episode 15: Understanding Service Trends
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of Roof Wars, Chad and David tackle the challenge of making data simple and usable for your service division. Learn why tracking the three core numbers revenue, gross margin, and backlog, can give you crystal-clear visibility into the health of your business in just three seconds. Discover how automating reports, simplifying insights, and focusing on early warning metrics like ETA compliance and invoice lag can free up your time, protect profitability, and prevent small issues from becoming costly fires. You will also uncover how turning raw numbers into actionable clarity empowers your leadership, strengthens team accountability, and helps you scale your service division with confidence and consistency.
まだレビューはありません