Episode 137 - The Vulkan Dilemma Why PC Games Still Lean on DirectX
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Vulkan promised faster, cross-platform gaming performance, so why do most PC games still use DirectX? In this episode of Meta Beta Gaming, we break down the battle between Vulkan and DirectX, exploring developer challenges, Windows dominance, and where Vulkan truly shines, from Linux to the Steam Deck.
まだレビューはありません