
Ep. 12. Indie app development: Spotify engineer's experience
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Bruno Rocha is an iOS developer at Spotify. Bruno also develops the Burnout Buddy app as an indie developer. The app aims to prevent smartphone addiction.
- Check the app here https://burnoutbuddy.io/
- Follow Bruno Twitter https://twitter.com/rockbruno_
- and check out his blog https://swiftrocks.com/
01:20 coming up with the idea for Burnout Buddy app
3:50 iOS 16 API enabling control over the iPhone from an app
6:00 indie app monetization thoughts
08:11 why subscriptions are more fair monetization strategy for both sides - developers and users
11:27 advice to indie developers
16:00 how app size and startup time is linked to user retention
20:00 tracking app crashes and thoughts on using 3rd party SDKs