Ecommerce Lessons from Bloom Nutrition’s Rise to $200 Million
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Aaron and Nathan reveal how Bloom Nutrition went from a niche pre-workout brand founded by Mari Llewellyn and Greg LaVacchia to Amazon’s best-selling greens powder, all by tapping into untapped audiences and making strategic moves that AG1 missed. You’ll hear how Bloom leveraged social media influence, taste innovation, and multi-channel growth to win over wellness consumers, landing partnerships with big-box retailers like Target and Walmart, and securing a minority stake sale to Nutrabolt at an impressive valuation.
まだレビューはありません