EPISODE 2 — RICHARD MARKS
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Before Google ATAP and UNC Chapel Hill, Richard Marks led the development of PlayStation EyeToy, Move, and PSVR — redefining how millions experienced presence. In this episode, he and Jason go deep into the real future of AI + XR.
🧠 Topics explored:
– What “spatial context” means — and why it changes everything
– Why real presence is the next frontier for AI
– What Sony, Google, and academia taught him about systems that last
– Why prototyping in XR builds products faster, smarter, and cheaper
– And what happened when Zuckerberg walked into the room
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
まだレビューはありません