![『Driving Business Results and Improving Customer Health with Gamification, with Geoffrey Schiavon and Jonas Minke of dacadoo [Part 2]』のカバーアート](https://m.media-amazon.com/images/I/31uRThdJelL._SL500_.jpg)
Driving Business Results and Improving Customer Health with Gamification, with Geoffrey Schiavon and Jonas Minke of dacadoo [Part 2]
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
This is the second part of the interview with Geoffrey Schiavon, Head of Marketing & Client Success and Jonas Minke, Head of Product at dacadoo.
The goal of this episode is to share real-life use cases to help you design and Implement loyalty and gamification mechanics to drive business results.
In the second part we explore:
- different gamification mechanics
- real-life use cases
- and share advice for businesses interested in using composable tech to build customer engagement and loyalty
Connect with us:
Geoffrey Schiavon: https://www.linkedin.com/in/geoffreyschiavon/
Jonas Minke: https://www.linkedin.com/in/jminke/
Irek: https://www.linkedin.com/in/iklimczak/
dacadoo case study: https://www.openloyalty.io/clients/dacadoo
dacadoo: https://www.dacadoo.com/
Open Loyalty: https://www.openloyalty.io/
The Loyalty builders podcast: https://www.openloyalty.io/podcast
Contact: podcast@openloyalty.io