Customer Success and AI’s Influence in the Customer Journey
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode Carlos interviews Chad Greenleaf, the SVP of Client Services at AppsFlyer. They discuss his experience in building and sustaining world-class customer success teams and how the field is evolving quickly. Chad emphasizes the need for organizations to find out how they can best measure customer success, as customers expectations are quickly shifting to expect higher and higher quality of service. Leaders need to find a balance between automating certain processes to achieve a high level of efficiency and preserving the unique touch and feel required in client relationships. Decisions on what to automate using AI and other measures require careful consideration.
まだレビューはありません