
CRODMA
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing – CRODMA, je kroz svoje aktivnosti usmjerena na populariziranje i razvoj izravnog i interaktivnog marketinga u poslovnoj, političkoj i široj javnosti.
Kako je tekao njen razvoj od 2007. do danas te kako se uklapaju u trenutno poslovno okruženje ispričao nam je predsjednik udruge prof. dr. sc. Damir Dobrinić.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.