
Building a Female Health Brand Whilst Managing Hormones | CEO of Ruby Cup
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, we chat with Amaia Arranz, CEO of Ruby Cup, about breaking period taboos, tackling global period poverty, and leading a mission-driven brand. Amaia shares her own journey growing up in ‘90s Spain, how menstrual cups became a game-changer, and the powerful impact of Ruby Cup’s buy one, give one model. We also dive into how she manages her menstrual cycle while running a global business—and why syncing work with your cycle isn’t just possible, but powerful. 🔗 Tune in to be inspired, informed, and part of the period revolution.
See Ruby Cup: https://rubycup.com/
Brought to you by MyOva. A range of supplements lets you choose how you regulate, restore and reclaim your physical and mental wellbeing. www.myovacare.com #myovacare