
Brains, Calculators, and the Purpose of School
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
When calculators first appeared in classrooms, many schools banned them. Decades later, we’re asking the same kinds of questions about AI and other innovations. What do we hold onto, and what do we change? In this episode, Trevor explores the history of calculators in schools, the neuroscience of learning, the enduring value of art and music, and a simple litmus test for deciding what belongs in education today. At the heart of it all is one big question: How do we help students grow into their full potential?
まだレビューはありません