Balancing Precision and Practicality: Two Views on Data in Special Education
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of Conversations with the Co-op, host Jeffrey Lee sits down with Kate Hurd, ASD Coordinator for the Paul Bunyan Education Cooperative, to explore two distinct approaches to data in special education. Kate shares her perspective on collecting highly accurate, comprehensive data to inform programming decisions, particularly in Federal Setting III center-based classrooms. Jeffrey offers a more streamlined, functional approach often used in Settings I and II. Together, they examine the benefits and limitations of each perspective, the importance of context, and how teams can find the right balance to best support student success.
まだレビューはありません