
Authenticity Isn’t a Tactic, It’s the Whole Damn Strategy with Ashley Faus, Head of Lifecycle Marketing at Atlassian
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Send us a text
This episode is equal parts spicy comms truth and high-functioning marketing chaos (with a little ADHD sparkle on top).
We’re joined by Ashley Faus, Atlassian’s Head of Lifecycle Marketing and the author of Human-Centered Marketing: How to Connect with Audiences in the Age of AI.
We cover a lot of ground — and none of it is snackable. Modular, yes. Snackable, absolutely not.
- Human connection vs. AI-generated sameness
- The power of authenticity (real authenticity, not LinkedIn-polished perfection)
- Why MQLs need to die
- Brand vs. demand and why they're frenemies, not enemies
- And yes, someone loses a pinky (you’ll have to listen)
This one is for the marketers who hate the word “marketer,” the comms pros tired of being called “PR,” and anyone trying to build trust while the robots learn to write press releases.