
58. Assessment, Academic Standards, and Accreditation: A Conversation with Dr. David Eubanks
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Are we making assessment too complex—and at what cost to academicstandards?
On this episode of Accreditation Insights, I sit down with Dr. David A. Eubanks, Assistant VP for Assessment and Institutional Effectiveness at Furman University and a former member of NACIQI.
We explore:
- Why grades may be the most overlooked yet robust accreditation evidence
- The rising cost and complexity of assessment practices
- The ethical tension between tuition revenue and academic rigor
Dr. Eubanks brings sharp analysis and thought-provoking critiques thatchallenge how we think about quality, accountability, and outcomes in higher education.
Tune in and join the conversation on how accreditation can better align withreal student learning.
This episode is sponsored by CAHIIM,proud host of the 2025 Summit on Higher Education, a premier virtual gathering on health informatics, accreditation, and innovation.
まだレビューはありません