3x analyser til betalt annoncering (Google & Meta), du kan lave med AI nu
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
AI-resume: I denne episode diskuterer værterne Halfdan Timm og Kristian Tinho, hvordan AI kan anvendes til at lave dybdegående analyser af marketingdata, især inden for e-commerce. De dækker emner som brand awareness, budgeteffektivitet og trends i konverteringspriser, og hvordan disse faktorer påvirker marketingstrategier. Gennem konkrete eksempler viser de, hvordan man kan optimere annoncering og forstå markedets dynamik ved hjælp af dataanalyse.
まだレビューはありません