
#34 - Feedback and Leadership w/ Dr. Paul "Paulie" Gavoni
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, Zach and Caleb discuss feedback and leadership with Dr. Paul “Paulie” Gavoni.
- 1.5 Supervision CEs (BACB, IBAO, and/or QABA) are available for this episode. You can purchase them at https://www.functionalrelationspodcast.com
- Become a member to get access to our entire library of CEs and access exclusive behind the scenes content for $79/yr. https://www.functionalrelationspodcast.com/subscription/membership
Dr. Gavoni's Digital Business Card
Some of Dr. Gavoni’s books:
The Feedback Effect: Lead Smarter, Not Harder With the Science of Human Behavior
Adaptive Intelligence: The Evolution of Emotional Intelligence Through the Proven Power of Behavior Science
Positional Authority Ain't Leadership: Behavioral Science for Navigating Bull$hit, Optimizing Performance, and Avoiding A$$ Clownery
Deliberate Coaching: Optimizing Teaching and Learning Through Behavior Science: Education Edition
The Feedback Effect: Lead Smarter, Not Harder With the Science of Human Behavior
References:
- Austin, J. (2000). Performance analysis and performance diagnostics. Handbook of applied behavior analysis, 321-349.
- Bukszpan, A. R., Leaf, J. B., O'Brien, J. G., Lewis, A., Kristiansen, S., Lord, J., ... & Weiss, M. J. (2025). Utilizing the Teaching Interaction Procedure to Train Special Education Teachers in Behavioral Artistry. Behavioral Interventions, 40(3), e70017.
- Green, D. R., Ferguson, J. L., Cihon, J. H., Torres, N., Leaf, R., McEachin, J., ... & Leaf, J. B. (2020). The teaching interaction procedure as a staff training tool. Behavior Analysis in Practice, 13(2), 421-433.
まだレビューはありません