#184 How a Love for Snacks Turned Into a CPG Marketing Career With Rachel Kusin, Senior Director of Marketing at Skinny Dipped
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
✨ Rachel Kusin, Senior Director of Marketing at Skinny Dipped
☁️ How Rachel pivoted from fast food to better-for-you snacks
☁️ What it’s really like being the first marketer at a startup
☁️ Lessons from scaling Chameleon Cold-Brew to Nestlé acquisition
☁️ Brand campaigns from The Last Crumb to Skinny Dipped
☁️ Advice for navigating CPG as a scrappy, resourceful marketer
Join the Sky Society Women in Marketing private LinkedIn group.
Follow Sky Society on Instagram @skysociety.co and TikTok @skysociety.co
まだレビューはありません