125. Behind Today’s Retail Shift: SNAP, Marketing, and the RMN Landscape
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of The Retail Perch, hosts Shekar Raman and Gary Hawkins take a closer look at some of the shifts shaping today’s retail environment. They talk about SNAP funding changes and what they could mean for retailers, how marketing can move beyond coupons and traditional loyalty programs, how merchandising and marketing can work more closely together, and the future of retail media networks. Together they offer a grounded look at where retail is now and where it may be headed next.
まだレビューはありません