
#12 - Behind the Frame of Behind the Frame
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
When Behind the Frame debuted for the first time earlier this summer during E3 and the summer showcases held during it, it had an immediate thing in its favour: a massive influence from Studio Ghibli. It wears on its sleeve what the Japanese animation powerhouse has brought to the world with glee.
But art director and lead writer Weichen Lin wants Behind the Frame to be more than its Ghibli-inspired looks. It wants to provide something cozy, something challenging and something that is endearing to the player.
Ahead of its release today as of this episode going out, this is how Behind the Frame intends to show it’s a lot more than what it appears to be on the surface.
Links: Play Diaries|Twitter|Facebook