
096: Making a Map Puzzle Cube with Nathan of Attention Deficit & Dragons
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode, we sit down with Nathan Doyle, the game designer behind 'Attention Deficit and Dragons'. Nathan discusses his early gaming experiences, from playing Super Mario Bros. and Candyland to discovering tabletop RPGs like Dungeons & Dragons. He shares his journey from being a player to a game designer, detailing his contributions to the DMs Guild and the evolution of his projects. We dive deep into his upcoming project, 'Laszlo's Cubed Crypt', a unique adventure featuring a puzzle cube, discussing its development process, challenges, and future plans. Nathan also highlights the joys and difficulties of working on collaborative projects in the RPG industry.
Find Nathan:
- Lazlo's Cubed Crypt BackerKit Page
- Website
Support the show
Find Roll Play Grow:
- Show Page
- Patreon
- Discord
- Lightheart Adventures Website
- Lightheart Twitter
- Lightheart Instagram