06 Fra strategi til eksekvering – Employer Branding hos VKST
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
Virksomheden har tårnhøj medarbejdertilfredshed, men også en høj gennemsnitsalder og har brug for at blive kendt blandt flere kommende medarbejdere.
I 2024 begyndte VKST at arbejde med Employer Branding som ”selvstændigt” område, og Kathrine Kofod trådte til som Marketing & Employer Branding Manager.
I podcasten taler vi om, hvilke skridt, VKST har taget, hvilken strategi, der er lagt, og hvad de har gjort for at omsætte den til virkelighed indtil videre. Vi taler også om, hvorfor medarbejdernes stemmer er helt centrale for en virksomhed som VKST.
Gæster er Marketing & Employer Branding Manager hos VKST Kathrine Kofod og kommunikationsrådgiver Maria Alsted Stuhr.
まだレビューはありません