
🎙️ Instruction, Data & Test Scores: Turning Numbers Into Growth
カートのアイテムが多すぎます
ご購入は五十タイトルがカートに入っている場合のみです。
カートに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
しばらく経ってから再度お試しください。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
しばらく経ってから再度お試しください。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of the West Ada Podcast, we’re diving into how the district uses data to support student learning and achievement. From classroom instruction to district-wide assessments, our leaders unpack what the numbers really mean — and how they guide decisions that put students first.
Joining us for this conversation are:
- Rhonda McDonough, Chief Academic Officer, Teaching and Learning
- Aimee Larsen, Director, Data-Driven Response
Together, they discuss:
- Why assessment matters and the vision behind West Ada’s Data-Driven Response Department.
- How teachers, principals, and district leaders turn data into action without overwhelming staff.
- The balance between classroom assessments and state benchmarks like i-Ready, ISAT, and IRI.
- What contributes to West Ada students’ continued success in math, science, and ELA.
- How families can better understand their child’s results and what’s next for assessments in 2025–26.
✨ Whether you’re a parent, educator, or community member, this conversation shines a light on the mindsets and priorities shaping student success — every student, every day.
#WeAreWestAda #StudentSuccess #DataDrivenEducation #EducationalLeadership #AssessmentMatters #EdTech #FutureReady
まだレビューはありません