“Thank You” Doesn’t Always Sound Like “Thank You”
カートのアイテムが多すぎます
カートに追加できませんでした。
ウィッシュリストに追加できませんでした。
ほしい物リストの削除に失敗しました。
ポッドキャストのフォローに失敗しました
ポッドキャストのフォロー解除に失敗しました
-
ナレーター:
-
著者:
このコンテンツについて
In this episode of The Work of Wellbeing podcast, Amy Green explores the subtle but powerful difference between saying thank you, and showing it in a way that actually lands.
Too often, appreciation in the workplace is reduced to generic gestures that miss the mark. Amy shares practical strategies for recognising staff in meaningful, personalised ways that build connection, improve culture, and boost wellbeing. From simple surveys to tick-and-flick lists, this episode shows how to stop guessing and start asking how people want to be appreciated.
If you want a team that feels truly seen, valued and respected, this episode is your starting point.
Follow me on LinkedIn
Hang out on Instagram
Get my book here
Website info here
Email us at hello@thewellnessstrategy.com.au