『The Starbucks Experience』のカバーアート

The Starbucks Experience

5 Principles for Turning Ordinary into Extraordinary

プレビューの再生
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

The Starbucks Experience

著者: Joseph A. Michelli
ナレーター: Dick Hill
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,700 で購入

¥1,700 で購入

このコンテンツについて

Wake up and smell the success!

You already know the Starbucks story. Since 1992, its stock has risen a staggering 5,000 percent! The genius of Starbucks success lies in its ability to create personalized customer experiences, stimulate business growth, generate profits, energize employees, and secure customer loyalty - all at the same time.

The Starbucks Experience contains a robust blend of home-brewed ingenuity and people-driven philosophies that have made Starbucks one of the world's "most admired" companies, according to Fortune magazine. With unique access to Starbucks personnel and resources, Joseph Michelli discovered that the success of Starbucks is driven by the people who work there - the "partners" - and the special experience they create for each customer. Michelli reveals how you can follow the Starbucks way to:

  • Reach out to entire communities
  • Listen to individual workers and consumers
  • Seize growth opportunities in every market
  • Custom-design a truly satisfying experience that benefits everyone involved

Filled with real-life insider stories, eye-opening anecdotes, and solid step-by-step strategies, this fascinating book takes you deep inside one of the most talked-about companies in the world today.

For anyone who wants to learn from the best - and be the best - The Starbucks Experience is a rich, heady brew of unforgettable user-friendly ideas.

Please note: This is an historical recording. The audio quality represents the technology of the time when it was produced.

©2006 Joseph A. Michelli (P)2006 McGraw Hill-Ascent Audio
マネジメント マネジメント・リーダーシップ モチベーション・自己啓発 リーダーシップ 事業開発・起業 出世 起業家精神
まだレビューはありません