『The Power to Predict (1st Edition)』のカバーアート

The Power to Predict (1st Edition)

How Real Time Businesses Anticipate Customer Needs, Create Opportunities, and Beat the Competition

プレビューの再生
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

The Power to Predict (1st Edition)

著者: Vivek Ranadive
ナレーター: Chris Ryan
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

このコンテンツについて

Real-time business gives companies the ability to monitor and react to changes and address problems as they occur. But no matter how sophisticated their information-gathering and data mining systems are, they're still playing catch-up. In The Power to Predict, Ranadive forecasts the next step in achieving breakthrough business performance, a new approach he calls Predictive Business: the ability to anticipate business problems and opportunities and to act preemptively. Predictive Business allows companies to take real-time information, correlate it with historical patterns, and recognize events that hold tremendous profit potential.

In an effort to stay ahead of the curve, a handful of companies have been quietly making the transition from reactive organizations to proactive, and are well-suited for a customer-centric business paradigm. Ranadive takes us inside a number of these companies—including Amazon, Pirelli, Harrah's, E. & J. Gallo, Wal-Mart, and 7-Eleven—to show how they are making that transition, and are able to anticipate customer needs and be ready satisfy them the minute they emerge; and be prepared for sudden events such as a power outage, spikes in demand for a product or service, logistic issues due to changing weather patterns, or evolving customer requirements.

©2006 The McGraw-Hill Companies, Inc. (P)2022 McGraw Hill-Ascent Audio
マネジメント・リーダーシップ 予測・戦略的計画
まだレビューはありません