『The Power of Thanks』のカバーアート

The Power of Thanks

How Social Recognition Empowers Employees and Creates a Best Place to Work

プレビューの再生
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

The Power of Thanks

著者: Eric Mosley, Derek Irvine
ナレーター: Kevin Young
プレミアムプランに登録する プレミアムプランを無料で試す

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥2,200 で購入

¥2,200 で購入

このコンテンツについて

The most powerful word in your leadership vocabulary is...thanks!

Building a fully engaged, energized workforce is the key to business success. The Power of Thanks reveals how leading companies like Intuit, JetBlue Airways, IHG, Symantec, ConAgra Foods, and The Hershey Company empower employees through social recognition, in which the practice of mutual appreciation and trust directs and rewards higher performance.

Eric Mosley and Derek Irvine, executives at the world-renowned employee recognition firm Globoforce, explain why social recognition is so powerful and how you can apply it in your company. Case by case, they show how a carefully planned and consistently executed culture of recognition business strategy inspires:

  • Greater employee engagement and loyalty
  • Stronger, more unified teams and departments
  • A creative, innovative company culture
  • Improved customer satisfaction
  • Increased profitability and organizational health

Mosley and Irvine provide practical advice and proven examples for devising a powerful, growth-generating strategy that modernizes employee recognition for today's social, global, multigenerational, and 24/7 wired workforce.

When employees participate in a culture that makes everyone a stakeholder in the organization's success, positive energy spreads like wildfire, and business results follow. Something so simple and powerful might work like magic, but it's really just common sense. It's smart management. It's long-term thinking.

It's the power of thanks.

©2015 McGraw-Hill Education (P)2015 McGraw Hill-Ascent Audio
マネジメント マネジメント・リーダーシップ モチベーション・自己啓発 出世 職場・組織行動 職場文化
まだレビューはありません