『The Grammar of Self』のカバーアート

The Grammar of Self

Collected Poems 2000-2023

プレビューの再生
¥1,429で会員登録し購入 ¥1,330で会員登録し購入
期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了
2025年12月1日までプレミアムプランが3か月 月額99円キャンペーン開催中。300円分のKindle本クーポンも。 *適用条件あり。詳細はこちら
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
会員登録は4か月目以降は月額1,500円で自動更新します。いつでも退会できます。
オーディオブック・ポッドキャスト・オリジナル作品など数十万以上の対象作品が聴き放題。
オーディオブックをお得な会員価格で購入できます。
30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

The Grammar of Self

著者: George Watt
ナレーター: George Watt
¥1,429で会員登録し購入 ¥1,330で会員登録し購入

期間限定:2025年12月1日(日本時間)に終了

30日間の無料体験後は月額¥1500で自動更新します。いつでも退会できます。

¥1,900 で購入

¥1,900 で購入

このコンテンツについて

In THE GRAMMAR OF SELF, George Watt presents a lifetime of memories, which seemingly move at random from decade to decade, from continent to continent, from cosmos to microcosm. It does have one central goal: to look at poetry as an attempt towards objectification of aspects of personal identity, as a means through which the self may be confronted, challenged and celebrated. But the volume of verse does more than that as it subscribes to a notion from Thomas Szasz about the self: it is “not something that one finds. It is something that one creates.” (T.S. Szasz, The Second Sin (New York: Anchor Press, 1973, p. 49.) This volume accepts that the poetic text, or multiples thereof, is one means through which a self finds articulation. This articulation is open-ended, chaotic, composed of innumerable experiential fragments that come from deed, time, place and person. The self in this volume is composed of psychic jigsaw pieces (single poems) each of which assert their right to placement, but which will never collate into a perfect picture. This volume of poetry is a collection of many of these pieces, which together present an incomplete movement towards Szaszian self-creation.

©2024 Proverse Hong Kong (P)2024 Proverse Hong Kong
世界文学
まだレビューはありません